ում արդարացնեմ ու ում մեղադրեմ

Այսօր առավոտյան զանգ եմ ստանում ընկերուհուցս ու ինքը բարևի փոխարեն լացումա: Երբ ես քնաթաթախ եմ լինում, ուղեղս չի աշխատում, մի տեսակ վախեցա, հետո խնդրեցի ամեն ինչ նորից, ավելի հանգիստ ու առանց լացի ինձ պատմել: Նա սկսեց- էլ չեմ դիմանում, ինչքան կարելիյա, հոգեկանս խախտվումա, զզվել եմ ու լացումա:

Երիտասարդ աղջիկները նման ձևով հուզվում են կամ անպատասխան սիրուց կամ էլ սիրած էակից բաժանվելուց հետո:  Իրա մոտ ոչ էնա, ոչ մյուսը, իրանը ավելի լուրջ էր ու իրա տարիքին անհամապատախսան, չէ, ավելի ճիշտ իրա ծնողների տարիքինա անհամապատախան, պատկերացրեք երիտասարդ  3 աղջիկ ունեցող կինն ու տղամարդը ամբողջ օրը կռվեն, դա ահավորա, կռվելը որնա, գոռան ամբողջ տնով մեկ, երեխեքի ներկայությամբ: Հա, բոլորիս մամաները ու պապաներն էլ կռվում են, դա բանականա, մենք էլ ենք կռվելու մեր կանանց ու ամուսինների հետ, բայց դե ամեն ինչ իրա չափն ունի, ձևն ունի: Պատեկրացրեք, ընկերուհիս այնքանա զզված, որ ասումա մի տղա լինի, ամուսնանամ ռադս քաշեմ գնամ, հետո ինքը իրան հերքումա, եթե ամուսնություն էսա, ես չեմ ուզում ամուսնանամ:
Չգիտեմ էլ նրա ծնողներից կոնկրետ ում արդարացնեմ ու ում մեղադրեմ, բայց ես մի բան գիտեմ, իրանք երկուսն էլ մեղավոր են ու երկուսն էլ գոնե երեխեքի խաթր պետքա վերջ տան էտ ամեն ինչին:  Օրինակ ես առաջարկում եմ երեք լուծում`
Լուծում համար առաջին` բաժանվել, հա ինչ, ինչ կապ ունի այդքան ապրել են իրար հետ, եթե հա պետքա կռվեն, ապա ավելի լավա բաժանվեն
Լուծում համար երկու` լուծել խնդիրը, բայց ես դեպքում նրանք երկուսն էլ պետք է զիջումների գնան, ինչը շատ քիչ է հավանական
Լուծում համար երեք` ամեն ինչ թողնել այնպես, ինչպես կա:
Հա բայց ընկերուհիս նենց մեղքաաաաա, ես նրան չեմ նախանձում……………

Թողնել պատասխան

