մեկ-մեկ Ձեր ՉԷ-ն ԱՅՈ-ից ավելի հաճելիա լսել

Կյանքում գալիսա պահ, որ զգում ես եկելա ժամանակը փսակվելու, բայց քանի որ հետևում են դպրոցն ու բուհը, պապայի ու մամայի ծանոթների աղջիկները, գործի տեղում սաղ ամուսնացած են կամ բեսամդ գեշ, էլ չի դզում փողոցում աղջիկ կպցնելը, դիմում ես ընկերուհիներիդ ու ընկերներիդ, որ մի լավ աղջիկա հետ ծանոթացնեն: Ու իմ ճաշակը իմացողները իմ ուզած պարամետրերով աղջիկների են առաջարկում, չասեք, յախկ ինչ զզվելի էս, էտ մենակ ես չեմ տենց անում: Օրերից մի օր դասընկերուհիներից մեկը ասեց մի լավ սիրուն, բոյով, խելացի աղջիկ գիտեմ, արի ծանոթացնեմ, հաստատ դուրդ կգա, մեր կուրսիցա: Էտա ես իրանց հրավիրեցի մի օր թեյ խմելու, մի երկու անգամ էլի երեքով հանդիպեցինք, հետո ես կուկլկային առաջարկեցի հանդիպել, խնդրեցի իրա համարը ու ինչպես կասեին 2001 թվին, թքեցի փայտիկին:

Մի երկու անգամ հանդիպեցինք, սրճարան, ավտոյով ման գալ, քայլել բան, մեկել ես զգացի,ո ր ինձ դավադիտ են անում էս աղջկա հաճախակի զանգերն ու սմսները, խի չես վերցնում հեռախոսդ ուպրյոկները, հա նեղանալը, միշտ ռազբորկա անելը: Նենց չէր, որ ես իրան առաջարկել էի ամուսնանալ, ու ասել, որ սիրում եմ, մենք պարզապես նոր էինք սկսել հանդիպել: Ես խնդրեցի ընկերուհուս խոսա իրա հետ, մի քանի անգամ նա տակտիկորեն բացատրել էր, որ տղաները չեն սիրում նման բաներ, որ խանդը ու եսասիրությունը իրա սահմաններն ունեն, տենց մի արա: Մեկա օգուտ չկար, ես էլ հանգիստ բացատրում էի, որ ես լուրջ տեղ եմ աշխատում, որ զանգոմ ես, չեմ վերցնում, չի նշանակում, որ օրը ցերեկով աշխատանքային ժամին մեկի հետ քեզ դավաճանում եմ, երբ հարմարա հետ եմ զանգում, կամ ես տղա եմ, չեմ կարա սաղ օրը աղջկա պես քեզ սիրուն ու պուպուշ սմսներ գրեմ: Հերթը հասավ նաև պրոֆիլներիս, ովա ես աղջիկը, խի իրա նկարին կոմմենտ գրեցիր, խի չես մեր նկարը դնում ինտերնետում: Ես զգում էի, որ ինքը շատա շտապում ամուսնանալ, շատա ուզում, բայց դե նման ձևով չի, որ դա անում են, ախր կինը պետքա խորամանակ լինի, մեկ-մեկ մի երկու բան կուլ տա, մեկ-մեկ նենց անսպասելի, բայց հաճելի բաներ անի, հասկանա երբա պետք ստոպ տալ: Ու հասկացեք, եթե ինքը դա անումա, մեր դեռ ընկերության ժամանակ, ապա ինքը ինչ կաներ, երբ մենք ամուսնանայինք, ես չէի էլ ուզում պատկերացնեմ: Սիրելի աղջիկներ, հասկացեք, մենք չենք սիրում օրվա մեջ մեզ դավադիտ անող Ձեր հազարավոր սմսներն ու զանգերը, մենք չենք սիրում, երբ Դուք դառնում եք մեր ենթակաները ու հենց իմանում եք, որ մենք սիրում ենք բաց մազերի գույն, միանգամից մի գնացեք ներկեք Ձեր մազերը, ունեցեք Ձեր եսը, ինչքան էլ մենք Ձեզ ասենք, որ ամեն ինչ պետքա մեր ուզածով լինի, մենք-մեկ Ձեր ՉԷ-ն ԱՅՈ-ից ավելի հաճելիա լսել:

Ես մի կերպ նաև իրանից բաժանվեցի, մեկա որոշ ժամանակ ինքը զանգում էր ինձ, գիրք ու նյութեր ուզում, ինքը ինձ տոներին շնորհավորում էր, ինքը ինձ սայթերում գրում էր, պարզապես իրա բացատրելով որպես ընկեր, վատը էնա, որ մեկա ինքը տենց էլ չհասկացավ իրա սխալը:

Մեկնաբանություններ (8) (+add yours?)

  1. Kira
    Մրտ 24, 2011 @ 18:06:41

    patahum en ayspisi &anr depqer!))

    Պատասխանել

  2. Usum.Org
    Ապր 30, 2011 @ 20:09:43

    Esi depq chi demqa :D, lavn er 😀

    Պատասխանել

  3. Shikirinka
    Մյս 31, 2011 @ 19:17:01

    shat @ntira grvac.

    Պատասխանել

Թողնել պատասխան

